Politica de livrare
9.1. (1) Lilapi livreaza pe intreg teritoriul Romaniei. Livrarea comenzilor se va efectua printr-un serviciu de curierat ales de Lilapi. Livrarea comenzii se va realiza in conformitate cu termenii si conditiile de livrare ale respectivului serviciu de curierat. La momentul livrarii, este obligatorie prezentarea unui act de identitate.
(2) Lilapi ofera livrarea gratuita in Romania a comenzilor cu valoare de minim 300 RON.
9.2. Lilapi poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara a exista obligatii intre parti si fara posibilitatea pentru cumparator sa poata pretinde daune, pentru situatii precum, fara a se limita la: esuarea / invalidarea tranzactiei online, neacceptarea cardului cumparatorului, date incomplete sau incorecte ale cumparatorului.
9.3. In cazul in care ulterior plasarii si platii unei comenzi se constata indisponibilitatea unui produs, sau in situatia in care o comanda nu poate fi onorata din motive tehnice ori neconformitati constatate la momentul expedierii, cumparatorul va fi notificat prin email la adresa furnizata la momentul plasarii comenzii si va primi inapoi banii incasati deja de Lilapi, fara alte despagubiri.
Politica de retur
13.1. Potrivit OUG nr. 34/2014, cumparatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii sa returneze produsul / produsele comandat(e). Cumparatorul se obliga sa notifice Lilapi in scris, prin email info@lilapi.ro, asupra intentiei de a returna produsul / produsele achizitionat(e), fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. In caz contrar, Lilapi poate refuza returul produsului / produselor.
13.2. Lilapi are obligatia sa returneze contravaloarea produsului / produselor in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului / produselor returnat(e).
13.3. Informatiile necesare care trebuie furnizate Lilapi pentru retur:
- nume, prenume
- adresa postala
- adresa de email
- numarul de telefon
- numarul comenzii
- modalitatea de plata dorita (datele contului bancar)
- motivul returului (optional; informatia va fi folosita pentru imbunatatirea serviciilor).
13.4. Livrarea returului se va face printr-un serviciu de curierat ales de cumparator, iar toate taxele de transport vor fi suportate de catre cumparator ca si comisioanele bancare pentru transferal rambursului
Adresa pentru trimiterea returului:
LILA PI EXCLUSIVE S.R.L
13.5. (1) Suma aferena returului va fi rambursata cumparatorului prin virament bancar.
(2) Rambursarile vor reprezenta pretul platit de cumparator, excluzand costurile de transport (cu exceptia articolelor defecte).
13.6. Produsul / produsele returnat(e) trebuie sa fie in aceeasi stare in care a / au fost trimise de Lilapi, sa fie ambalat(e) in ambalajul original, etichetele de identificare sa fie atasate de produs(e) si sa fie insotit(e) de documentele originale. Lilapi nu isi asuma raspunderea pentru daunele aparute in timpul transportului si nici pentru produsul / produsele pierdut(e).
13.7. La returul produsului / produselor, Lilapi realizeaza o verificare a starii acestuia / acestora si decide asupra restituirii contravalorii produsului / produselor.
13.8. In conformitate cu legea in vigoare, Lilapi isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor precum cele:
- susceptibile a se deteriora;
- sigilate si care au fost desigilate de cumparator;
- care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii si / sau din motive de igiena. Nu se returneaza costumele de baie ( slip, boxer, costum intreg, costum tip bikini 2 piese, tankini).
13.9. In cazul in care la livrare cumparatorul constata ca produsul / produsele este / sunt nefunctional(e) sau prezinta vicii de fabricatie, cumparatorul poate cere inlocuirea acestuia / acestora sau returnarea imediata a sumelor deja incasate de Lilapi, fara alte despagubiri. In acest scop, cumparatorul trebuie sa notifice in scris Lilapi, prin email info@lilapi.ro in termen de 48 de ore de la primirea comenzii.